• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Sukces w handlu detalicznym: Strategie i wyzwania.

Pizzeria to bardzo dobry biznes – w końcu to zapewne żadna tajemnica, iż akurat na jedzeniu, w szczególności na właśnie pizzy, jest całkiem spora marża. Jednak pizzerii powstało po 1989 r. naprawdę wiele, a więc taka typowa pizzeria ma trudno. Oczywiście można łatwo poprawić statystyki, tzn. spowodować, że będziemy mogli lepiej radzić sobie z prowadzeniem biznesem restauracyjnym. Najbardziej istotne jest to, aby szczegółowo pomyśleć czy aby na pewno serwowana przez nas pizza jest OK.
Jednakowoż kiedy będziemy mieć raczej pewność, że z lokalem jest wszystko w jak najlepszym porządku, musimy przede wszystkim mieć na uwadze, że ze wszech miar istotne jest to by najzwyczajniej w świecie reklamować pizzerię na mieście. Bardzo dobre są kubki reklamowe, naturalnie z logo, nazwą lokalu. Warto rozdawać te kubki, lecz także parasole reklamowe dla najbardziej wiernych klientów. Dobre są także torebki reklamowe – gdy bierzemy jedzenie na wynos, nieco irytujące jest to, że po prostu musimy iść do siebie z dużym kartonem. A przecież dzięki właśnie jakiejś większej torebce, będziemy mieli możliwość schować do niej jedzenie i bez najmniejszego problemu pójść z nią do siebie. Sposobów dzięki którym nasza pizzeria będzie bardziej popularna jest w sumie więcej.

1. Zajrzyj tutaj

2. Odwiedź stronę

3. Sprawdź stronę

4. Czytaj dalej

Handel międzynarodowy: Wyzwania i możliwości.

Categories: Biznes

Comments are closed.