• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wpływ promieniowania na zdrowie.

Jeżeli w organizmie ludzkim brakuje jakiś składników mineralnych, lub witamin, najprędzej dojrzejemy to na naszych włosach, nasze włosy są niesłychanie wrażliwe na stres, warunki środowiska, wyczerpania i braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów powinniśmy rozpocząć od wewnątrz, bowiem żadne ozdabiające szampony nam nie pomogą, jeśli włosy nie będą prawidłowo odżywione od środka. Podstawowymi elementami, jakie powinny odszukać się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie cery, ma oddziaływanie na solidność oraz wygląd włosa, wolno go odszukać w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Następnym składnikiem jest magnez, odnajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Korzystne okazują się też kosmetyki rodzaju loxon 5. Deficyt żelaza w diecie może przyczynić się do łysienia, odnajdziemy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie jedynie składnik budulcowy, ale także włosy go wymagają. Najważniejszym zalążkiem wapnia jest mleko. Także znaczącą witaminą jest witamina A. Włosy w zwłaszcza dokuczliwy sposób odczuwają jej brak, skutkiem tego powinniśmy nie dopuszczać do jej braków.

1. Znajdź więcej

2. Sprawdź stronę

3. Przejrzyj

4. Sprawdź teraz

Walka z otyłością: Nowe strategie.

Categories: Medycyna

Comments are closed.